zaterdag 19 januari 2013

Jewelry | Favourites Jewelryz

Een paar maanden geleden deed ik mee aan een winactie op een blog. Die gebeurde in samenwerking met Jewelryz. Om mee te doen moest je onder andere de Facebook pagina van Jewelryz liken. Helaas won ik niks en verdween Jewelryz ook uit mijn gedachten. Ik had wel eens vluchtig op hun site gekeken, maar had er verder niet echt aandacht aan besteed. Deze week stond er echter een update over sieraden op mijn startpagina op Facebook, die mijn nieuwsgierigheid wekte. Ik besloot de site eindelijk eens grondig te bezoeken, en wauw! Er zitten echt hele leuke dingen bij. Ik kan niet wachten om ze te bestellen. Nee Aurelie, hoor ik mijn portemonnee al zeggen. Want helaas, ook al zijn de juwelen niet heel duur, ik kan niet de halve winkel bestellen. Maar twee van mijn favorieten wil ik toch erg graag kopen, en misschien de derde ook...




Ketting Say Cheese! €7.95: Camerakettingen ben ik nog niet vaak tegengekomen, dus ik vind hem wel erg leuk. Foto's maken is iets wat ik graag doe, dus hij zou wel bij me passen haha.

Ketting Owl €4.95 (sale!): Oh - mijn - god. Ik moet hem gewoon hebben. Punt. Dit schattige uiltje smeekt me gewoon om hem te bestellen. Dat kan ik toch niet weigeren, right? Er is zelfs korting op! 

Ketting Key €3.95 (sale!) Deze vind ik ook mooi. Er was nog een andere sleutel, maar deze zag er net iets mooier uit. 

Horlogeketting Style 3 €10.95 Ik ben echt al heel lang op zoek naar een ketting zoals deze. Telkens als ik er eentje tegen kom, koop ik hem niet. Altijd vond ik ze te duur, niet mooi genoeg, blablabla. Deze vind ik wel heel mooi, maar aan de andere kant twijfel ik een beetje omdat ik voor dat geld 2 of 3 andere dingen kan kiezen...

Armband Quote €8.95 Deze vond ik vooral leuk omwille van de quotes. Ik denk niet dat ik hem ga bestellen, aangezien ze waarschuwen dat hij klein kan uitvallen. Ik heb tamelijk grote handen, dus ik zie het al aankomen dat ik hem niet eens kan aandoen, en dan lijkt me zonde van het geld. Ook dacht ik dat ze allemaal samen hoorden, maar blijkbaar is dit niet zo en moet je kiezen. 

Armband From the Heart €6.00 (sale!) Deze vind ik vooral erg leuk door de kleuren, ze vormen een mooi geheel! En dat hartje vind ik ook leuk.

Ear Cuff Bronze Arrow €6.99 Ik heb nog geen ear cuff, maar ik vind ze wel super! Deze vind ik een mooie, dus die zou ik wel graag in huis halen. 

Oke, dit is gewoon moeilijk. De uilenketting wil ik erg graag bestellen, die vind ik gewoon super. Maar verder twijfel ik een beetje. Ik wil er liever niet meer dan 3 bestellen, vermits ik deze maand ook al enkele cadeaus heb gekocht en het geld precies mijn portemonnee uit sluipt. En die ear cuff is ook erg leuk... Dilemma's dilemma's! 

Welke sieraden vinden jullie het leukste en zou ik zeker moeten kopen?

Liefs,
Aurelie

12 opmerkingen:

  1. Wauw, de armbanden met quotes vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Jewelryz is echt een superleuke webshop, heel slecht voor mijn portemonnee! Haha :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Aurelie! Ik zou zeker de earcuff en de armbandjes linksonder kopen. Super leuk! Liefs, Floor

    www.jadepillar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn in ieder geval zeker stuk voor stuk leuke sieraden, maar de ketting met de sleutel vind ik persoonlijk toch wel het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi! Vooral die fotocamera vind ik leuk (:

    Liefs,
    www.takemehometoverland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. uiltje en cameraatje zijn mijn favorieten!XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die armbanden met die quotes is echt prachtig!
    Ik volg je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal heel erg mooi!

    liefs http://annikafotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I Love the Ketting Owl, Supper Cute.

    I would appreciate it if you take some time out & visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, daar maak je me echt blij mee!